عملیات اجرایی و بهره برداری از 10 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهر جدید بهارستان از توابع اصفهان، روز شنبه آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 22 August 2020

شهردار بهارستان در مراسم عملیات اجرایی و بهره برداری از 10 طرح عمرانی بهارستان عنوان کرد: این طرح‌ها شامل آغاز عملیات پروژه فیبر نوری شهر، بازار فدک، زمین چمن مصنوعی و افتتاح آفرودلند، رستوران ماه نقره‌ای، گلخانه، پارک کوهستان و توسعه ۱۰ هکتار فضای سبز است.

داوود بحیرایی ادامه داد: بهره برداری از طرح‌های پارکینگ ولی عصر(عج)، پارکینگ و پیاده رو حاشیه الفت و افتتاح بلوار ولی عصر (عج) شامل روکش، بلوک فرش، گلکاری، مبلمان و نورپردازی از دیگر طرح‌های شهرداری بهارستان محسوب می شود.

به گفته شهردار بهارستان عملیات اجرایی طرح فیبر نوری به طول ۱۳۰ کیلومتر در سطح شهر و با ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار، طرح بازار فدک به مساحت ۲ هزار و ۴۸۰ متر مربع با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال و زمین چمن مصنوعی با مساحت هفت هزار متر مربع و ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از پروژه آفرودلند به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با هزینه ۱۶۰ میلیارد ریال صورت گرفت ادامه داد: رستوران ماه نقره‌ای در یکهزار و ۵۰۰ متر مربع با  هزینه ۶۹ میلیارد ریال، گلخانه با یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و ۵۳ میلیارد ریال، پارک کوهستان و توسعه ۱۰ هکتار فضای سبز به طول ۲ هزار متر و با هزینه ۶ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال، پارکینگ ولی عصر (عج) در ۹۰۰ متر مربع با هزینه یک میلیارد ریال، پارکینگ و پیاده رو حاشیه الفت در یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه ۱۵ میلیارد ریال و بلوار ولی عصر شامل روکش، بلوک فرش، گلکاری، مبلمان و نورپردازی  در ۵۰۰ متر با هزینه  ۱۱ میلیارد ریال انجام شد.

شهردار بهارستان اظهار کرد: آیین کلنگ زنی بهره برداری پروژه های شهرداری بهارستان با 205 میلیارد تومان هزینه در دستور کار قرار داده شده و این در حالی است که هزینه در نظر گرفته شده معادل بودجه دو سال 98 و 99 این شهر است.

بحیرایی اذعان کرد: در سال 98 صددرصد بودجه را جذب کردیم و تعهدات خود را عمل کردیم و امسال هم تلاش میکنیم بودجه به صورت کامل جذب شود و تحقق این موضوع تلاش تمام نهادها را می طلبد تا اتفاقات مطلوبی در این شهر اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار