سرپرست بیمارستان شهید جلیل
رئیس بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد چالش های جدید شیوع کرونا در استان را تشریح کرد .
کد خبر: ۸۹۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 22 August 2020

نشست استانی مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این نشست سرپرست بیمارستان معین کرونا در استان به برخی چالش های جدید کرونا در استان اشاره کرد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت : یکی از مهمترین چالش های پیش روی ما بروز آنفلوآنزا و کرونا با هم است .

سعید جاودان سیرت افزود : پایان شهریور و مهرماه با مشکلات بسیار عدیده تری مواجه خواهیم بود اگر مردم همکاری و مشارکت نکنند.

وی با اشره به تهاجمی تر شدن کرونا در استان ادامه داد : یکی دیگر از چالش های ما پایین آمدن سن و میزان درگیری مبتلایان به این بیماری است به گونه ای که اکنون سنین 15 ، 20 ،25 و 35 ساله در بیمارستان معین کرونا بستری است.

جاودان سیرت گفت : اکنون کسانی درگیری شدید ریه و وضعیت نامساعدی دارند که از نظر جسمانی درای وضعیت بسیار مطلوبی هستند.

وی افزود : شرایط و علائم بیماری هم تغییراتی کرده است که توصیه می کنم مردم رعایت کنند .

جاودان سیرت در ادامه به موضوع آسایشگاه سالمندان و بازدید از این مکان اشاره کرد و گفت : لازم است ضمن توجه به مباحث تغذیه ای آن ها نظارت ها هم بیشتر شود.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل در بخش دیگری از سخنانش به برخی گروه ها که مجبورند ارتباط بیشتری با جامعه داشته باشند ، اشاره کرد و افزود : نیروهای انتظامی ، سپاه و دادگستری که ارتباط زیادی با مردم دارند و معمولا سی تی اسکن آن ها نشان از درگیری ریه ها با ویروس کرونا دارد .

وی افزود : پیشنهاد می دهم برای این گروه ها پروتکل اعلام شده سن را اجرا نکنیم (لازم به توضیح است آزمایش تشخیصی کرونا برای افراد خاص و سنین بالا صورت می گیرد) و این افراد را فارغ از مسئله سن تست پی سی آر برای آن ها انجام شود چرا که ارتباط مداوم این افراد با مردم می تواند عاملی برای شیوع باشد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید محمد حسینی بیاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و دست اندرکاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیران محترم عالی استان، جناب آقای دکتر پرویز یزدانپناه، دکتر جاودان سیرت، سرکار خانم دکتر گردآفرین نیکبخت، دکتر سعیدی، دکتر قاسمی و مجموعه پرتلاش ارزشمند و توانمند کادر درمان دانشگاه و بیمارستان شهید جلیل

سلام علیکم
من لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق

درود و سپاس بر ایثار و از خودگذشتگی کسانی که امروز که همگان در تلاشند تا در برابر شیوع ویروس کرونا ایستادگی کنند از سلامتی، آسایش و استراحت خویش می‌گذرند تا مردم ایران اسلامی بدون ترس و اضطراب، روزهای پایانی سال را سپری کنند، در این میان تمامی تلاشگران عرصه پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز با تمام توان، تلاش دارند تا از مبتلایان به این بیماری رفع خطر کنند، کسانی که سلامتی خود را فراموش کرده‌اند، تا استان از گزند این بیماری در امان بماند و با تلاش عالمانه و مجاهدانه به صورت شبانه روزی خدمت می‌نمایند تا به فضل خداوند متعال، امید و آرامش به جامع تزریق شود.
از تلاش و ایثار تمامی شما صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
سعید محمد حسینی بیاره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار