مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، گفت: ماهانه حدود یک هزار تن گاز مایع بین متقاضیان این استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 23 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌اصغر چاغروندی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، گفت: طرح توزیع گاز مایع با استفاده از زیرساخت بانکی در استان ایلام در خردادماه 99 به صورت پایلوت و در تیرماه سال جاری به صورت کامل اجرایی شد.

وی افزود: پیش از اجرای این طرح مردم با مراجعه به مراکز عرضه، گاز مایع مورد نیاز خود را بدون محدودیت دریافت می‌کردند؛ که هم اکنون این روند فقط از طریق کارت بانکی امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، بیان داشت: در این راستا ماهانه حدود یک هزار تن گاز مایع بین متقاضیان این استان توزیع می‌شود.

تحقق اهداف دولت الکترونیک

چاغروندی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح تحقق اهداف دولت الکترونیک، ارائه خدمات مطلوب به اقشار آسیب پذیر و بی‌بهره از نعمت گاز خانگی، بهینه سازی مصرف سوخت و ساماندهی چرخه توزیع فرآورده‌های نفتی است.

وی با بیان اینکه رسالت شرکت ملی پخش در اجرای این طرح راستی آزمایی و  شناسایی مصرف کنندگان واقعی سوخت گاز مایع است، گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی، بیش از 80 بازرس در اجرای این طرح مشارکت داشته‌اند.

به گفته‌ی چاغروندی، در استان ایلام 5 شرکت موزع، 6 واحد تاسیسات گاز مایع و 70 عامل توزیع، فعالیت می‌کنند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار