فرمانده انتظامی چادگان خبر داد
تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان چادگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد غرق‌شدگان رودخانه زاینده‌رود در قسمت شهرستان چادگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 05 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد نیکبخت گفت: شهرستان چادگان یکی از مناطق گردشگری استان اصفهان است که در 110 کیلومتری غرب استان اصفهان قرار گرفته و در فصل تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: متاسفانه مسافران بدون توجه به علائم و تابلوهای هشداری شنا ممنوع و عدم آشنایی به فنون شنا وارد رودخانه شده و دچار حادثه می‌شوند که مشکلاتی را برای خانواده و شهرستان ایجاد می‌کنند.

نیکبخت به مخاطرات حاشیه رودخانه زاینده‌رود در شهرستان چادگان اشاره کرد و افزد: مسافرانی که به شهرستان چادگان عزیمت می‌کنند تا حد ممکن از اطراق در حاشیه زاینده‌رود پرهیز کنند و به تابلوهای هشدار دهنده که در محل‌های ممنوعه نسب شده دقت کنند تا مشکلی برای خانوده آنان به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: در شهرستان چادگان تفرجگاه‌های زیادی وجود دارد که مسافران می‌توانند برای استراحت و استفاده از هوای سالم در این مکان‌ها اطراق کرده و یک روز خوب را با خانواده سپری و با دلی خوش به محل خود برگردند.

فرمانده انتظامی چادگان افزود: مجتمع شهرداری چادگان، دهکده عمران زاینده‌رود، پل تاریخی اورگان در 30 کیلومتری غرب شهرستان چادگان و روستای حجت‌آباد در 25 کیلومتری شرق شهرستان چادگان از جمله مکان‌های آرام و مناسب برای مسافران و گردشگران است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار