هنوز مجوز‌های لازم برای فرودگاه قم صادر نشده است. فرودگاه قم نیازمند سرمایه گذار است که باید سرمایه گذار فعلی یا سرمایه گذار دیگری برای این منظور وارد کار شود که این مهم، منوط به اصلاح احکام و تفاهمات گذشته است.
کد خبر: ۸۹۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵ 24 August 2020

به گزارش تابناک قم، استاندار قم که به مناسبت هفته دولت در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز قم سخن می گفت به جلسه خود با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: وزارت راه و شهرسازی تردیدی ندارد که قم نیازمند فرودگاه است، اما مدارک و مستندات لازم را برای صدور مجوز خواسته که همه آن‌ها تحویل شده است.

سرمست خاطرنشان کرد: پس از این مرحله، فرودگاه قم نیازمند سرمایه گذار است که درصدد هستیم یا سرمایه گذار فعلی یا سرمایه گذار دیگری برای این منظور وارد کار شود که این مهم، منوط به اصلاح احکام و تفاهمات گذشته است.

وی بر ضرورت حفظ حقوق همه سرمایه گذاران در فرودگاه قم تاکید کرد و افزود: حل همه مشکلات، همدلی و هماهنگی قوه مجریه و قضائیه را میطلبد که آن هم قابل تحقق است.

استاندار قم به برخی اقدامات انجام شده در سال جهش تولید هم اشاره کرد و گفت: ۷۲ واحد صنعتی به علت بدهی‌های معوقه توسط بانک‌های استان تملک شده بود که تاکنون ۵۰ واحد را به مدار تولید بازگردانده ایم.

وی همچنین معرفی ۸۰ فرصت سرمایه گذاری به سرمایه گذاران را مورد توجه قرار داد و گفت: ۳۰ مورد از این فرصت ها، منجر به قرارداد شده است.

سرمست بر ضرورت اکتشافات معدنی باتوجه به کشف طلا، آهن و مس در استان تاکید کرد و با اشاره به اختلاف بین سازمان صمت و اداره کل منابع طبیعی برای صدور مجوز گفت: هرکدام از این سازمان‌ها استدلال‌هایی برای انجام کار خود دارند، اما باید شرایط کشوررا نیز درنظر گرفت که کدامیک از حفظ منابع طبیعی یا استخراج فلزات به نفع کشور است؟

وی تصریح کرد: در این راه برخورد سلیقه‌ای نباید حاکم شود و اگر چنین مسئله‌ای رخ دهد قطعا در برابر آن ایستادگی خواهیم کرد.

استاندار همچنین به افتتاح ۲۱۱ پروژه در هفته دولت با هزینه ۵۳۷ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۸ پروژه در حوزه عمرانی و زیربنایی، ۲۷ پروژه کشاورزی، شش پروژه زیست محیطی، سه پروژه تفریحی گردشگری، سه پروژه آموزش عالی، یک پروژه فرهنگی ورزشی، ۳۲ پروژه صنعتی و ۹ پروژه بهداشت و درمان است.

وی افزود: شهرداری‌ها ۵۰ پروژه و دهیاری‌ها هم ۴۲ پروژه در زمینه‌های مختلف افتتاح خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار