نماینده استان قم در آستانه فصل جدید مسابقات ‌لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای بلاتکلیفی را سپری می‌کند و در بی‌مهری مسوولان، نگاه قمی‌ها به آینده این تیم نا امید کننده است. ظاهرا تصور مسوولان استان قم بر این است که در فصل پیش‌رو نیز می‌توان مانند گذشته آبروداری کرد و باز هم بین تیم‌های بالای جدول بود.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۸ 26 August 2020

به گزارش تابناک قم، شرایطی که اکنون نماینده لیگ برتری فوتسال قم در آستانه فصل جدید رقابت‌های باشگاهی کشور دارد، دقیقا یادآور روزهایی است که تیم فوتبال صبا در لیگ برتر فوتبال ایران مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسوولان وقت قم قرار گرفت و سرانجام صبا نابود شد.

تیم لیگ برتری فوتسال قم در دو فصل اخیر با نام محمد سیما و قبل از آن با عنوان آتلیه‌طهران به مصاف حریفان خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور رفته و سه فصل متوالی است که لیگ برتر ایران را با حضور در نیمه بالایی جدول به پایان می‌رساند اما 20 سال است که قمی‌ها از نماینده شهرشان توقع قهرمانی در لیگ برتر را دارند و انتظار آنها هرگز برآورده نشده است.

خبر روشن و امیدوار کننده‌ای از تیم لیگ برتری فوتسال قم به گوش نمی‌رسد و انتظار این است که این تیم مورد حمایت مسوولان ارشد استان قم از استانداری تا نماینده‌های مردم قم در مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد، این روزها قمی‌ها خطاب به مسوولان استان و شهر خود می‌گویند این تیم که دیگر تیم فوتبال صبا نیست که با برچسب «ریشه نداشتن در قم» توسط آنها رانده شود.

این تیم در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور که مرحله پلی‌آف به آن اضافه شده، در هر شرایط و با هر بضاعت بین تیم‌های نیمه بالای جدول رده‌بندی بود و به مرحله پلی‌آف رسیده، بودن بین تیم‌های نیمه بالای جدول دستاوردی است که نه تنها این تیم بلکه در سال‌های اخیر اکثر نماینده‌های قم با ترکیب بومی رقم زده‌اند.

ظاهرا تصور مسوولان استان قم بر این است که در فصل پیش‌رو نیز می‌توان مانند گذشته آبروداری کرد و باز هم بین تیم‌های بالای جدول بود، غافل از اینکه بسیاری از فوتسالیست‌های مطرح بومی از این تیم رفته‌اند و بی‌پولی مانع از آن شده که تیم قم بازیکنان همیشگی خود را حفظ کند، چه برسد به اینکه از خارج قم بازیکن جدید بیاورد!

این در حالی است که سایر شهرها به خوبی از منابع خود به تیم‌های حرفه‌ای شهرشان تزریق می‌کنند اما در قم نهادهای تاثیرگذار مانند شهرداری و همچنین بخش‌های مختلف خصوصی و حتی نظامی حامی تیم‌های آن شهر هستند اما در قم، تیم‌های حرفه‌ای این شهر مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند و مسوولان قم در بزنگاه‌ها فقط سراغ تیم‌های شهر خود می‌روند و برای تبلیغ خود عکس یادگاری می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار