جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شکستگی لوله انتقال آب در سقف تونل توحید و آبگرفتگی مسیر گفت: نشت آب و آبگرفتگی در مسیر جنوب به شمال تونل توحید موجب بروز ترافیک سنگین در این محور شده است.
کد خبر: ۸۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 05 September 2015
سرهنگ حسن عابدی افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ورودی تونل توحید (مسیر شمال به جنوب) مستقر شده و تا رفع کامل این مشکل و پاکسازی مسیر توسط عوامل شهرداری در محل حضور دارند.

وی تصریح کرد: تردد هرگونه موتور سیکلت در تونل توحید ممنوع است و ماموران پلیس راهور با توجه به ابگرفتگی تونل، خیس بودن زمین و احتمال هر گونه تصادف مانع ورود موتور سیکلت ها به داخل تونل می شود.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با تکذیب خبر منتشره مبنی بر کاهش سرعت مجاز حرکت خودروها در تونل توحید از رانندگانی که قصد تردد از مسیر شمال به جنوب این تونل را دارند خواست با رعایت موارد ایمنی و سرعت مطمئنه (حداکثر 60 کیلومتر در ساعت) تردد کنند.

شکستگی لوله(شبکه انتقال آب) در سقف تونل توحید و و نشت آب در سطح مسیر شمال به جنوب آن، موجب بروز مشکلاتی از جمله ایجاد ترافیک سنگین در این محور شده است.

براساس این گزارش، عوامل امدادی شهرداری تهران همچنان مشغول تلاش برای رفع مشکل و ترمیم شکستگی لوله انتقال آب در تونل توحید هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار