کد خبر: ۸۹۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 26 August 2020

 

32 طرح آبرسانی و 46 پروژه راهداری در مناطق مختلف گیلان در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

 
بهره برداری از 78 طرح عمرانی در حوزه آبرسانی و راهداریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در گفتگوی خبر ساعت 20 شبکه باران گفت : 31 طرح عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان در هفته دولت امسال آماده بهره برداری است که تصفیه خانه بزرگ آب گیلان هم به عنوان یکی از طرح های هفته دولت اواخر مرداد امسال به بهره برداری رسید.
  • محسن حسینی افزود : در مجموع برای اجرای این طرح های آبرسانی 195میلیارد تومان هزینه شد که 168 میلیارد تومان آن از سوی بخش خصوصی و 27 میلیارد تومان دیگر از اعتبارات استانی و صندوق توسعه ملی تامین شد.
وی با اشاره به اجرای طرح های آبرسانی ، تقویت ایستگاه پمپاژ آب  و بازسازی چاه ها در هفته دولت امسال در 90 روستای گیلان گفت : روستاییان شهرستان های آستانه اشرفیه ، لاهیجان ، لنگرود و تالش از خدمات این طرح ها بهره مند می شوند.
 
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با بیان اینکه با سرمایه گذاری 40 میلیارد تومان در بخش روستایی یک درصد به شاخص آبرسانی در استان افزوده می شود افزود : از ابتدای امسال تاکنون یک درصد به شاخص آبرسانی روستایی در گیلان افزوده شد وبه 77 درصد رسیدیم و تا پایان سال یک ونیم درصد دیگر نیز به این شاخص افزوده می شود.
    محسن حسینی با اشاره به مشکل تامین منابع آبی به عنوان مهمترین مشکل در تامین آب شرب و بهداشتی  در روستاهای شهرستان رشت گفت : با راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان این مشکل حل می شود.
    بهره برداری از 78 طرح عمرانی در حوزه آبرسانی و راهداریمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز در گفتگوی تلفنی با این بخش خبری گفت : 46 طرح با 24 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه در هفته دولت امسال در حوزه راهداری استان به بهره برداری می رسد .
  • فریبرز مرادی افزود : این طرح ها شامل 11 طرح ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای ، 12 طرح روکش و آسفالت راه های اصلی ، فرعی و روستایی استان ، 21 طرح فنی راه ها  ،  افتتاح یک راهدار خانه سیار در انزلی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار