کد خبر: ۸۹۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 27 August 2020

 

جشنواره جابربن حیان با هدف ایجاد فرصت‌های متنوع یادگیری تا دهم شهریور ماه به صورت مجازی در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پریسا فاطمی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل  آموزش و پرورش استان گیلان گفت: علاقه مندان می‌توانند با نصب نرم افزار شاد و از طریق آدرس shadjabergilan@  تا ۱۰ شهریور در جشنواره مجازی جابربن حیان شرکت کنند.

او با بیان اینکه برگزاری دهمین  جشنواره جابربن حیان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با هدف ایجاد فرصت‌های متنوع یادگیری به صورت مجازی در حال برگزاری است ،افزود: تعطیلی چند ماهه مدارس که از پارسال و به دلیل بیماری کرونا اتفاق افتاد، ایجاب می‌کند برای عمق بخشی بیشتر به آموزه‌های دانش آموزان و بهره گیری از ایده‌ها و نوآوری‌ها در جریان یادگیری، نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزی در قالب فضای مجازی برگزار شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل  آموزش و پرورش استان گیلان  گفت: در بخش آموزشگاهی جشنواره جابربن حیان ۱۰۹ هزار دانش آموز از سراسر استان شرکت کردند که در نهایت ۲۱۶ اثر شاخص از دانش آموزان  در این جشنواره مجازی راه یافته است.

فاطمی تصریح کرد: در جشنواره مجازی جابربن حیان آثار دانش آموزان در دو بخش علمی و هنری عرضه می‌شوند که زمینه ساز حس خود باوری و عزت نفس دانش آموزان است و همچنین روح جستجو گری را میان دانش آموزان تقویت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار