تابناک: با حرف های این نماینده اصفهان، شاید بتوان از بخشی از تاخیرها و تعلل‌ها برای عدم بررسی پرونده طالبی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیته انتخاب این شورا، پرده برداشت.
کد خبر: ۸۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 05 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، موضوع انتخاب رئیس دانشگاه اصفهان که حدود دو سالی است با سرپرست اداره می شود گرچه به یکی از موضوعات داغ در حوزه دانشگاه ها تبدیل شده و رسانه های مختلفی نیز به این چالش در حوزه دانشگاهی اصفهان پرداخته اند اما دانشگاه اصفهان در جواب تمامی انتقادات به این موضوع اکتفاد کرده است که هوشنگ طالبی سرپرست فعلی دانشگاه اصفهان با حکم وزیر و نه به خواسته شخصی در این دانشگاه مانده است!.

ماندن طالبی به عنوان سرپرست از یک سو و حرف های هفته پیش عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس مبنی بر انتخاب یک رئیس جدید غیر از سرپرست فعلی دانشگاه اصفهان برای این دانشگاه از سوی دیگر، این مسئله را برای بار دیگر و از دیدگاهی متفاوت به عرصه نقد و بررسی کشانده است.

وی با اشاره به تغییر سرپرست فعلی دانشگاه اصفهان و جایگزین شدن رئیس جدید برای این دانشگاه گفت: همانطور که اخیراً مطلع شدیم ریاست دانشگاه اصفهان به زودی تغییر خواهد کرد و دانشگاه اصفهان از سردرگمی مدیریتی خلاص خواهد شد.

این حرف های مقتدایی شاید بتوان از بخشی از تاخیرها و تعلل ها برای عدم بررسی پرونده طالبی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیته انتخاب این شورا، پرده بردارد.

این موضوع نشان می دهد همانطور که پیشتر رسانه ها و از جمله تابناک نیز در این خصوص، گمانه زنی کرده بود، خداحافظی طالبی با دانشگاه اصفهان در جایگاه سرپرست صورت خواهد گرفت و گزینه دیگری برای ریاست این دانشگاه و ورود پرونده اش به کمیته انتخاب مطرح خواهد شد.

به گفته مقتدایی رئیس جدید دانشگاه اصفهان تا قبل از مهرماه انتخاب خواهد شد.

پیش تر، دکتر مخبر دزفولی نیز اخیرا اعلام کرد که وضعیت تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها تا شروع سال تحصیلی جدید انجام می گیرد و تمام دانشگاه هایی که تعیین تکلیف نشده اند، تعیین تکلیف خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
۱۳ آبان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
۱۳ آبان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار