مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اعلام نتایج آزمون مرحله نخست المپیاد دانش آموزی نانو در کشور، گفت: دانش آموزان مازندرانی توانستند رتبه چهارم را در مرحله نخست المپیاد نانو در کشور کسب کنند.
کد خبر: ۸۹۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 31 August 2020

به گزارش تابناک مازندران از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی پور اظهارکرد: در آزمون المپیاد نانو که امسال به دلیل شرایط ویژه کرونایی به صورت آنلاین برگزار شد، ۲۴ نفر از دانش آموزان مازندرانی به مرحله دوم المپیاد نانو کشور راه یافته و باید از امروز خود را برای مرحله بعد آماده کنند.

وی با بیان اینکه در آزمون امسال که در روز چهارم شهریور ماه به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد، ۱۰هزار و ۵۰۰ نفر در سراسر کشور شرکت کردند، تصریح کرد: در نتیجه این آزمون ۴۰۸ نفر در سراسر کشور به مرحله دوم که زمان آزمون آن متعاقبا اعلام می شود، راه پیدا کردند و مازندران با قبولی ۲۴ نفر توانست پس از کردستان، آذربایجان شرقی و شهر تهران رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

سعدی پور با اشاره به رشد تعداد شرکت کنندگان و همچنین قبولی های مازندران در سال ۹۹ گفت: مازندران در سال گذشته ۱۶قبولی در آزمون المپیاد نانو داشت که امسال این میزان به ۲۴ نفر افزایش یافته است.

شرکت کنندگان مرحله اول با ورود به پنل شخصی خود درسایت nanoclub.ir می توانند نسبت به دریافت نتایج اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار