مدیرآموزش وپرورش چرداول:
مدیر آموزش وپرورش چرداول از آغاز بازگشایی مدارس شهرستان چرداول از 15 شهریور خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 01 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ اکبر زمانی اظهار داشت:با توجه به وضعیت انتشار ویروس کرونا در سطح کشور وشهرستان چرداول مدارس بازگشایی خواهند شد و امسال با حساسیت بیشتری روند فعالیت های آموزشی مدارس ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اظهار کرد:بازگشایی مدارس در 15 شهریور خواهد بود وبا توجه به شیوع ویروس کرونا روش تلفیقی وبا رعایت پروتکل های بهداشت کلاس های آموزشی برگزار می شود.

زمانی در ادامه گفت:در این روش استفاده از شبکه شاد ورعایت فاصله واجتماعی در مدارس مد نظر هست که مدارسی که این امکان را نداشته باشند گروه بندی خواهد شد.

مدیر آموزش وپروش چرداول تصریح کرد: با توجه به وضعیت استان ایلام وشهرستان چرداول از نظر شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری همه دستگاهها ومردم هستیم تا بتوانیم فعالیت های آموزشی را با کیفیت مناسب اجرا کنیم.

وی بیان داشت:برای پر کردن ساعت تدریس معلمان امسال هم با چالش مواجه هستیم که در تلاش هستیم که ساعت های خالی را با دعوت کردن همکاران بازنشسته وسایر روش ها پرشده و کمبود معلم نداشته باشیم.

زمانی خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال دبستان ادب میوله از توابع  آسمان آباد افتتاح گردید همچنین تلاش برای نوسازی بافت های فرسوده مدارس  با احداث دو مدرسه در بخش زاگرس ادامه داشته و در حال رایزنی برای مابقی بافت های فرسوده مدارس هستیم.

مدیر آموزش وپرورش چرداول تصریح کرد: برای ارتقا کمی و کیفی فعالیت های آموزشی با توجه به شرایط امسال به همکاری والدین برای بهتر شدن روند آموزش نیازمندیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار