هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم در مرحله مقدماتی پیکارهای فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور حریفان خود را شناختند.
کد خبر: ۸۹۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷ 05 September 2020

به گزارش تابناک قم، هندبالیست‌های قم بعد از عملکرد موفق و قابل قبول خود در مسابقات فصل 1398 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و کسب مجوز صعود به لیگ برتر، امسال در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران با نام تیم پاس ناجا برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند.

این تیم در فصل قبل که نماینده قم در لیگ دسته اول هندبال ایران بود با وجود مواجهه با مشکلات شدید مالی اما با تعصب مربیان بومی و بازیکنانی که ترکیبی از نفراتی بومی و چهره‌های شاخص غیر بومی بود، برابر حریفان عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت و سرانجام مزد بازی‌های خوب خود را با صعود به لیگ برتر گرفت.

حالا فدراسیون هندبال با کسب مجوزهای لازم از ستاد مقابله با کرونا در ورزش قصد استارت دوره جدید پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان ایران را دارد، رقابت‌هایی که برای مهر ماه برنامه‌ریزی شده و 12 تیم حاضر در آن به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت رقابت می‌کنند.

البته لیگ امسال یک تفاوت ویژه با لیگ‌های قبل هندبال ایران دارد و در دو گروه 6 تیمی برگزار می‌شود، به همین منظور امروز مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ هندبال به اتفاق مدیران تیم‌های شرکت کننده در فصل 1399 لیگ برتر گردهم آمدند و قرعه‌کشی لیگ برتر انجام گرفت.

در مراسم قرعه‌کشی سی و سومین دوره پیکارهای لیگ برتر هندبال کشور نماینده تیم پاس ناجای قم نیز حضور داشت و این تیم در گروه نخست با تیم‌های پرسپولیس بهبهان، ذوب‌آهن اصفهان، زاگرس اسلام‌آباد غرب، ستارگان دشتستان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم‌گروه شد.

بازی‌های گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال نیز با رقابت تیم‌های کیمیا کاشت کردستان، صنعت مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوا نیروز اصفهان و فراز بام خائیز دهدشت به انجام می‌رسد تا در پایان این مرحله دو تیم‌های برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی بروند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار