معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح ملی بهبود کیفیت آسفالت محورهای کشور تا دو سال آینده ادامه دارد و تاکنون دستاوردهای خوبی را داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 05 September 2020

عبدالهاشم حسن‌نیا در آئین بهره‌برداری از طرح راهداری استان اصفهان با بیان اینکه این طرح از اردیبهشت ماه آغاز شده است، اظهار داشت: اجرای این طرح به مدت دو سال پیش‌بینی شده و به منظور بهبود کیفیت روکش آسفالت راه‌های کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای افزایش ارتقای سطح کیفی تردد، ترافیک و ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و برای رفاه حال رانندگان جاده‌ای در حال اجراست، تصریح کرد: با اجرای نهضت سراسری لکه‌گیری و روکش آسفالت، وضعیت راه‌های شریانی کشور ترمیم و بهبود پیدا می‌کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان داشت: تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، کاهش مصرف سوخت و حراست از سرمایه گذاری‌های کلان کشور از جمله مزایا و دستاوردهای اجرای این طرح ملی است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و طرح‌های خوبی برای لکه‌گیری و بهبود و افزایش کیفیت روکش آسفالت راه‌های کشور به ویژه بزرگراه‌ها و راه‌های شریانی تعریف شده و در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :