کد خبر: ۸۹۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 08 September 2020

 

نظارت میدانی بر بهداشت مدارس آستارا آغاز شد

آستارا - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: نظارت میدانی بر مدارس برای بررسی نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میزان حضور دانش‌آموزان، همکاری اولیا و رفع نگرانی والدین از سلامت فرزندان آغاز شده‌است.

سجاد موسوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مدارس برای رعایت فاصله گذاری، دانش آموزان را به دو گروه ایام زوج و فرد هفته تقسیم می کنند و معاونان و کارکنان آموزش و پرورش به مدت ۲ هفته، وضعیت مدارس را از نزدیک رصد خواهند کرد.

وی ادامه داد: نقاط ضعف مدارس به صورت تذکر شفاهی و کتبی به مدیران ارائه می شود تا ظرف مدت کوتاه برطرف شود و تب سنجی و ضدعفونی دست های دانش آموزان، حین ورود به مدرسه الزامی است و در بسیاری از مدارس رعایت می شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: مشارکت والدین از عوامل پیشرفت و موفقیت آموزش و پرورش است و برای رضایت آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و امسال مدیران، سلامت دانش آموزان را در اولویت قرار دهند و معلمان در کلاس ها پیرامون نکات بهداشتی صحبت کنند.

بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، در اجتماعات بیشتر شیوع می کند و  سال تحصیلی جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سال تحصیلی در آن، با مشارکت ۱۸ هزار دانش آموز آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار