تولد دوباره با مشاوره؛
به گزارش تابناک سمنان: سیده فاطمه تقوی  معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان با تأکید بر لزوم تقویت فعالیت‌های مشاوره‌ای این نهاد گفت: با ارائه خدمات مشاوره‌ای ۲۱۶ معتاد در استان از دام اعتیاد رها شدند.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 12 September 2020

ترک اعتیاد | بهترین روش ترک اعتیاد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد استان سمنان ارائه خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های مختلف را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد برشمرد و اظهار داشت: با ارائه این خدمات از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۱۶ معتاد در استان سمنان از دام اعتیاد رهاشده و تولدی دوباره در زندگی خود رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه این خدمات مشاوره‌ای در سرفصل‌های مختلف خانواده، ازدواج، اشتغال، تحصیلی، روان‌شناختی و تربیتی ارائه می‌شود، افزود: ارائه راهکاری مناسب برای برون‌رفت از مشکلات در دستور کار مشاوران این نهاد قرار دارد.

سیده فاطمه تقوی بابیان اینکه این مشاوره‌ها به‌صورت فردی و گروهی ارائه شد، تصریح کرد: کمیته امداد در کنار سایر برنامه‌های حمایتی، راهبرد مدونی برای دور کردن خانواده‌های تحت حمایت از اعتیاد دارد.

تقوی با تأکید بر اینکه مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد معرفی می‌شوند، گفت: راهنمایی و هدایت مددجویانی که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرارگرفته‌اند در دستور کار قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار