مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از آماده‌باش کلیه نیروهای امدادی نظیر راه و شهرسازی، پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی از 20 اسفند لغایت 15 فروردین 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 01 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرزاد دادخواه در جلسه کمیته مدیریت راه‌ها و امور زیربنایی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های امداد جاده‌ای پیرامون هماهنگی خدمات سفر برگزار شد با اشاره به دستورات استاندار اصفهان در خصوص اقدامات ایمنی سفرهای نوروزی اظهار کرد: اجرای مصوبات ستاد هماهنگی سفر و جلسات مداوم، پیش‌بینی استقرار کمپ‌های امداد جاده‌ای در شهرهای پرتردد، ایجاد ستاد امداد جاده‌ای، هماهنگی مستمر با معاون امور عمرانی استانداری اصفهان از مهم‌ترین اقدامات کمیته مدیریت راه‌ها و امور زیربنایی است.

وی از آماده‌باش کلیه نیروهای امدادی نظیر راه و شهرسازی، پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و ... از 20 اسفند لغایت 15 فروردین 94 خبر داد و افزود: 14 ایستگاه امنیت و سلامت در محورهای پرتردد استان اصفهان ایجاد و کلیه نیروهای امدادی در این ایستگاه‌ها مستقر خواهند شد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اقدامات و فعالیت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی در راستای ایمن‌سازی محورهای استان بیان کرد: نصب تابلوهای علائم ایمنی و هشداردهنده، خط‌کشی راه‌ها، نصب و تعمیر گاردریل، به‌روزرسانی سامانه گویای 141، آشکارسازی نقاط پرحادثه از مهم‌ترین اقدامات این اداره‌کل در جهت برقراری تردد ایمن و روان مسافران نوروزی بوده است.

وی از محدودیت ترافیکی خودروهای سنگین در روزهای پرترافیک نوروزی خبر داد و ادامه داد: کلیه حفاری‌ها و عملیات دستگاه‌های اجرایی در سطح جاده‌های استان اصفهان از 15 اسفند تعطیل خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضا نظریات خود را ارائه و در این خصوص به تبادل نظر پرداختند.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931209000050#sthash.SW1ktwCA.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار