کد خبر: ۹۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶ 06 September 2015

ارشد نظامی آجا در استان البرز با بیان اینکه کتاب وصایای ۲۵۰۰ شهید ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز منتشر می‌شود، گفت: اقدامات لازم برای جمع‌آوری وصایای این شهدا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امیر سرتیپ دوم اسدالله فهیم در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که ظهر امروز در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ارزش شهادت فراموش شدنی نیست، اظهار داشت: یاد شهدا باید در افکار، سطوح ادارات و زندگی مردم جامعه جاری و ساری باشد.

وی با بیان اینکه شهدا متعلق به همه اقشار مردم هستند، افزود: بی توجهی به اهداف و آرمان شهدا برای کشور مضر است چرا که شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی هستند.

ارشد نظامی آجا در استان البرز با تاکید بر اینکه نیروی زمین ارتش امسال برای نخستین بار به سبب اهمیت شهدا یادواره 2 هزار و 500 شهید ارتش البرز را در این استان برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: این یادواره با حضور بیش از 500 خانواده شهید در 23 مهرماه سال جاری در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره مصادف با نخستین روزهای تجاوز دشمن به خاک ایران در استان البرز برگزار می‌شود، عنوان کرد: شهید فلاحی، شهید شاخص این یادواره است.

فهیم با بیان اینکه در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاه مرتبط با این مهم برپا و یادمان‌های مربوط به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ارائه می‌شود، یادآور شد: اقدامات لازم برای جمع‌آوری وصایای این شهدا و چاپ کتاب وصایای 2 هزار و 500 شهید ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم به نحو احسن نیاز به همکاری همه جانبه دستگاه‌های اداری و اجرایی دارد، اظهار داشت: امید است برگزاری گروه سرود دسته‌جمعی توسط دانش‌آموزان نیز در این مراسم با همکاری اداره‌کل ارشاد و آموزش و پرورش انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار