کد خبر: ۹۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 07 September 2015
انزلی - ایرنا - ثمینا صامت قهرمان اتومبیلرانی اهل انزلی عنوان نایب قهرمانی مسابقات اتومبیلرانی کشور در رشته اسلالوم کلاس +1500 cc را از آن خود کرد .
[دختر جوان اهل انزلی نایب قهرمان مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم کشور شد]

صامت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : این مسابقات در پیست آزادی تهران با حدود 30 شرکت کننده در سطح کیفی خیلی خوب برگزار شد و اگر جایی برای اسکان در نظر می گرفتند امکان انجام تمرینات بیشتر مهیا می شد.
وی افزود : این مسابقات شش جانبه است و تاکنون دو نایب قهرمانی از آن کسب کرده ام که اگر در مجموع شش مسابقه بالاترین امتیاز را کسب کنم می توانم جزء قهرمانان فصل بشوم .
وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر نیز به مسابقات رالی خانوادگی تهران به مناسبت سالروز قهرمان اتومبیلرانی کشور مرحوم ارش رامین یکتا در روز جمعه دعوت شده ام .
این دختر قهرمان در خاتمه گفت : امیدوارم یک روز در عرصه های بین المللی برای کشور افتخار کسب کنم .
صامت که متولد 1366 و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کامپیوتر است مدرس نجات غریق ، داور شنا ، بازرس نجات غریق استان گیلان ، مربی قایقرانی ، مربی اسکی روی آب ، غواص ، قایقران و دارنده چندین عنوان قهرمانی در رشته شنا ، قایقرانی و بسکتبال نیز هست .
وی که به عنوان نماینده شهرستان بندر انزلی و استان گیلان در رشته های اتومبیل رانی فعالیت دارد، تاکنون موفق به کسب عناوینی مختلفی در این رشته ها شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار