در پی شیوع کرونا ، روزانه در آموزشکده فنی وحرفه‌ای سمای دانشگاه آزاد نجف آباد هزار عدد ماسک تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲ 02 October 2020
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: برای ایفای رسالت و مسوولیت اجتماعی کارگاه کاربنیان طراحی و دوخت آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای نجف‌آباد در صورت نیاز جامعه، توانایی تولید و عرضه روزانه سه هزار عدد ماسک را نیز دارد.
شهلا روزبهانی افزود: با توجه به وجود رشته طراحی و دوخت در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما نجف‌آباد ، با استفاده از زیرساخت‌های موجود و بهره‌مندی از توان و ظرفیت دانشجویان این رشته به تولید و عرضه ماسک‌های بهداشتی سه‌لایه اقدام کرده‌ایم.
وی، طراحی مناسب، قابلیت شست‌وشو و تنفس راحت را از ویژگی‌های این نوع ماسک‌های تولیدی برشمرد و تأکید کرد: این ماسک‌ها پس از تولید، استریل و بسته‌بندی‌شده و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، دوخت لباس فرم مدارس سما، روپوش‌های کارگاهی و آزمایشگاهی، لباس‌های بیمارستانی پزشک و بیمار را از دیگر فعالیت‌های تولیدی کارگاه کاربنیان طراحی و دوخت آموزشکده سمای نجف‌آباد بیان کرد .
وی افزود: این تولیدات در قالب فعالیت‌های کاربنیان و توسعه آموزش‌های مهارت‌محور آغاز شده است و گسترش و تنوع محصولات در دستور کار این کارگاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار