فرماندار ویژه کاشان، توسعه متوازن را یکی از اولویت‌های اساسی دانست و گفت: توجه به این امر موجب شده است که امسال افزایش سه برابری طرح‌های روستایی را نسبت به سال گذشته در این شهرستان شاهد باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 06 October 2020

علی‌اکبر مرتضایی افزود: اجرای طرح‌های آبیاری تجمیعی، ساخت کانال آب کشاورزی، انجام طرح‌های آبخیزداری، پایش تصویری در راستای افزایش امنیت در روستاها، اجرای طرح‌های ورزشی، بهسازی معابر، ایجاد پارک و فضای سبز و سرمایه‌گذاری در زمینه درآمدزایی دهیاری‌ها به افتخار روستانشینان به ثمر نشسته است و برای رسیدن به نقطه مطلوب به تلاش ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شعار روز جهانی جهانگردی (گردشگری و توسعه روستایی) بیان کرد: برای عبور از شرایط ویژه اقتصادی و کاهش اثر تحریم‌های ناجوانمردانه به طور قطع تمرکز در حوزه گردشگری راه‌گشا خواهد بود، مشروط بر اینکه از رکود دوران کرونا برای برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری در دوران پساکرونا به نحو مطلوب استفاده شود.

فرماندار ویژه کاشان اضافه کرد: روستا محل زندگی انسان‌های سخت کوش و والاهمتی است که در صیانت از آداب و میراث فرهنگی ناملموس و همچنین تحکیم  اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند.

وی تاکید کرد: توانمندی‌های روستاها در حوزه تولید، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری از مهم‌ترین مباحثی است که باید در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی‌ها و اقدام‌ها مورد توجه قرار گیرد.

مرتضایی با تبریک روز روستا و عشایر ابراز امیدواری کرد، با تقویت مشارکت و همدلی، مسیر توسعه و آبادانی در نقاط مختلف این شهرستان بیش از پیش هموار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار