معاون آموزش و پرورش گلپایگان خبر داد:
تابناک: معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش گلپایگان گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو هدایایی از سوی مقام مقام معظم رهبری و آیت‌الله صافی به دانش‌آموزان نیازمند گلپایگانی اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸ 01 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، باقر عبیری اظهار کرد: با فرا رسیدن سال جدید و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده توسط امام جمعه گلپایگان هدایایی از طرف مقام معظم رهبری و آیت‌الله صافی برای اهدا به دانش‌آموزان نیازمند تحویل آموزش و پرورش گلپایگان شد.

وی با بیان اینکه این هدایا که شامل مانتو، شلوار و پیراهن پسرانه است، تصریح کرد: این اقلام شامل 2 هزار و 500 دست مانتو، شلوار و پیراهن پسرانه و 6 هزار و 400 جفت کفش است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش گلپایگان ارزش ریالی این هدایا را 320 میلیون تومان برآورد کرد و گفت: این اقلام برای توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند تحویل مدیران آموزشگاه‌های گلپایگان شده است.

عبیری اضافه کرد: این هدایا سال‌های گذشته توسط کمیته امداد و دفتر‌ امام جمعه بین نیازمندان ‌توزیع می‌شده ‌اما طی سه سال است که به لطف امام جمعه گلپایگان و کمیته امداد امام خمینی گلپایگان توزیع و تقسیم این هدایا بین دانش‌آموزان نیازمند بر‌ عهده مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار