معاون سیاسی و امنیتی استانداربوشهر گفت: در راستای ارتقاء وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های طیور در استان بوشهر مشکلات تونل انجماد و پیش سردخانه‌های این کشتارگاه‌ها برطرف شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 07 September 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله حقیقی بعدازظهر امروز در بررسی وضعیت کشتارگاه‌های طیور استان بوشهر با بیان اینکه بهداشت کشتارگاه‌ها در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد اظهار داشت: بهداشت کشتارگاه‌های دام و طیور دراستان بوشهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تجهیز کشتارگاههای به تجهیزات نوین و پیشرفته امری ضروری است تصریح کرد: در کشتارگاهها هر قدر از تجهیزات و امکانات مدرن استفاده شود وضعیت بهداشتی فرآوری  و تولید گوشت ارتقا می‌یابد.

معاون استانداربوشهر با بیان اینکه کشتارگاه‌های استان بوشهر دارای وضعیت مطلوبی هستند افزود: در راستای ارتقا وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های طیور در استان بوشهر مشکلات تونل انجماد و پیش سردخانه‌های این کشتارگاهها برطرف شده است.

حقیقی، با بیان اینکه کد رهگیری و برچسب‌‎های لازم بر روی بسته‎های مرغ درج می‌شود تاکید کرد: با پیگیری‌ها و تذکرات داده شده بزودی کد رهگیری و برچسب‌های لازم برروی بسته‌های مرغ‌های استان بوشهر درج می‌شود.

وی افزود: با درج کد رهگیری و برچسب‌ها شهروندان در صورت مشاهده مشکلات با ارائه سامانه پیام کوتاه می‌توانند مشکلات را برای بررسی مطرح کنند تا در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: با درج کد رهگیری برروی بسته بندی‌های مرغ مردم به راحتی می‌توانند بدانند که مرغ مربوط به تاریخی و درکدام کشتارگاه بسته‌بندی شده است.

حقیقی با بیان اینکه وضعیت بهداشت کشتارگاه‌های استان بوشهر مناسب است تاکیدکرد: کشتارگاه‌های استان بوشهر تا رسیدن به استانداردهای لازم دامپزشکی فاصله زیادی دارد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: تونل انجماد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار