رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان قم، گفت: رسالت پليس فتا، ايمن سازي فضاي مجازي است.
کد خبر: ۹۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 07 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي موالي در جلسه تعاملي با شرکت تراشه استان قم که در پليس فتاي اين استان برگزار شد، عنوان داشت: با توجه به رسالتي که پليس فتا در فضاي مجازي دارد، به منظور برطرف کردن آسيب ها و تامين امنيت اين فضا، نيازمند همکاري و هم افزايي ديگر نهادها، دستگاه ها و شرکت هاست.

وي در ادامه به برنامه هاي هفته نيروي انتظامي در دهه دوم مهر ماه اشاره کرد و افزود: هفته ناجا فرصتي براي نمايش و ارائه عملکرد نيروي انتظامي است و راه اندازي نمايشگاه مجازي در هفته ناجا در دو سال اخير ، به اين هدف کمک بسياري کرده است.

رئيس پليس فتاي استان قم با بيان اينکه رويکرد فرماندهي انتظامي استان، رويکردي اجتماعي و با تاکيد بر ايمن سازي فضاي مجازي است، گفت: بايستي با همکاري خبرگزاري ها و سايت هاي مختلف، آموزش ها، پيام هاي مشاوره اي و هشدارهاي پليس در فضاي مجازي به خوبي انعکاس داده شود و بهترين راهکارها در اين زمينه ارائه تا بهترين نتيجه حاصل شود.

جانشين معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان نيز در ادامه اين جلسه با اشاره به آغاز هفته ناجا از يازدهم مهر ماه سال جاري، 4 برنامه ي اطلاع رساني عملکرد و اقدامات گذشته، اولويت ها و برنامه هاي آينده پليس، خدمت رساني به مردم و تبليغات و گزارش هاي ميداني را به عنوان محور اصلي فعاليت هاي هفته نيروي انتظامي برشمرد.

سرگرد مختارعلي ستايش افزود: رسانه هاي خبري در نمايش اقتدار و کارآمدي پليس و نيز بازتاب انتظارات و خواسته هاي مردمي بسيار تاثيرگذار هستند و پليس مي تواند اين نظرات را در برنامه هاي خود مورد استفاده قرار دهد.

مدير عامل شرکت تراشه نيز در ادامه با اشاره به روزآمدي و اقدامات تاثيرگذار پليس فتاي استان قم در حوزه فضاي مجازي، تصريح کرد: ما را بعنوان بازوي عملي خود در نظر بگيريد و آنچه در توان داريم، خالصانه عمل خواهيم کرد تا به پيشبرد اهداف استان کمک کنيم.

محمودي سپس در خصوص برگزاري دوره هاي آموزشي فضاي مجازي توسط اين شرکت در استان قم اعلام آمادگي کرد و گفت: مصادف بودن هفته نيروي انتظامي با آغاز ترم هاي دانشگاه و با توجه به اينکه دانشجويان قشر عظيم استفاده کنندگان از شبکه هاي اجتماعي هستند، مي تواند فرصت بسيار مناسبي براي آگاه تر کردن آن ها نسبت به تهديدات و آسيب هاي فضاي مجازي بوده و آموزش ها و هشدارهاي لازم در اين زمينه ارائه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار