رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با بیان اینکه ۱۶۰ قایقران در همدان فعال هستند، گفت: بانوان قایقران همدانی به مسابقات لیگ برتر اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 08 September 2015
رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با بیان اینکه ۱۶۰ قایقران در همدان فعال هستند، گفت: بانوان قایقران همدانی به مسابقات لیگ برتر اعزام شدند.

به گزارش فارس؛محمد ضروری اظهار داشت: بانوان قایقرانی‌کار استان برای حضور در مسابقات لیگ برتر اعزام شدند.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر در رده سنی آزاد برگزار می شود، افزود: این مسابقات از امروز به مدت دو روز به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تیم قایقرانی بانوان همدان را متینه نوری، مهسا بیگدلی، هیوا افضلی، نرگس خدابنده‌لویی، کیمیا بختیاریان، مونا نوری به مربیگری مونا نوری و سرپرستی فهیمه عین آبادی تشکیل داده‌اند.

ضروری با اشاره به اینکه هفته سوم مسابقات لیگ آبهای آرام بانوان فردا ۱۸ شهریورماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود، عنوان کرد: تیم‌های مقاومت، تاید واتر، هیئت همدان، سیمرغ آذربایجان و هیئت کرمانشاه در لیگ آبهای آرام حضور دارند.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان گفت: تاکنون در جدول رده‌بندی باشگاه مقاومت با ۶۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تاید واتر با ۵۳ امتیاز دوم است و هیئت همدان با ۳۵ امتیاز رده سوم را از آن خود کرده است.

ضروری با اشاره به اینکه بانوان قایقرانی کار همدان کارنامه درخشانی در مسابقات مختلف دارند، تصریح کرد: حدود ۱۶۰ نفر قایقران در استان فعالیت می‌کنند که این آمار نشان می‌دهد همدان دارای علاقمندان زیادی به این رشته است.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با بیان اینکه رشته قایقرانی در شهرهای استان خواهان زیادی دارد، گفت: این رشته در همدان، ملایر و کبودراهنگ فعال است و قایقرانان در این شهرستان‌ها به تمرینات خود می‌پردازند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار