به گزارش تابناک ایلام
خیریه نسیم وصال که با مجوز وزارت کشور درشهرستان چرداول فعالیت می نماید یکی از خیریه های شناخته شده کشور است که خیرین زیادی به این موسسه اعتماد کرده وتاکنون باپرداخت بیش از یک میلیارد ریال اقدامات مناسبی را در خصوص کمک به محرومین ونیازمندان ورفع نیازهای مالی آنان برداشته است.
کد خبر: ۹۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 08 September 2015
به گزارش تابناک ایلام ،علی اصغراسدی مدیرعامل خیریه نسیم وصال درگفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار داشت:خیریه نسیم وصال که با مجوز وزارت کشور درشهرستان چرداول فعالیت می نماید یکی از خیریه های شناخته شده کشور است که خیرین زیادی به این موسسه اعتماد کرده وتاکنون باپرداخت بیش از یک میلیارد ریال گامهای مناسبی را در خصوص کمک به محرومین ونیازمندان ورفع نیازهای مالی آنان برداشته است.
وی در خصوص زمینه های فعالیت این خیریه دراستان ایلام افزود:این خیریه درسه زمینه فعالیت دارد ،کمک به تامین هزینه های درمانی بیماران نیازمند ،کمک به تامین هزینه تحصیلی دانش آموزان ودانشجویان بی بضاعت وکمک هزینه جهیزیه نوعروسان نیازمند ومحروم را دراولویت کاری خود قرارداده وبحمدلله تاکنون درراستای نیل به اهداف ترسیم شده موفق عمل کرده است.
اسدی به خدمات عمرانی برای خانوارهای نیازمند اشاره کرد وگفت :علاوه بر زمینه های پیش گفته شده این خیریه درراستای کمک به تامین مسکن وحمام و سرویس بهداشتی نیازمندان اقدامات درخورتوجهی را انجام داده است که ساخت یک باب ساختمان مسکونی در بخش زاگرس ،ساخت یک باب ساختمان برای خانواده ای نیازمند در بخش هلیلان وساخت سه باب حمام وسرویس بهداشتی در این بخش همچنین مشارکت در ساخت دوباب ساختمان مسکونی در بخش مرکزی از مهمترین اقدامات این موسسه درزمینه تامین مسکن نیازمندان درشهرستان بوده است.
مدیرعامل خیریه نسیم وصال ادامه داد :درزمینه تامین هزینه های درمانی بیماران نیازمند واقدام در برای درمان این عزیزان نیز فعالیت گسترده ای از سوی این موسسه اجرایی شده است که دراین راستا می توان به انجام عمل جراحی یک فرد معلول ،جراحی پلاستیک یک جوان،جراحی چشم 5نفر،تامین پروتز (پای مصنوعی) برای یک معلول ،کمک هزینه درمان بیماران سرطانی 10نفر،پرداخت هزینه های درمانی نیازمندان به تعداد 20نفر وتهیه سمعک برای دوناشنوای نیازمند با هزینه کرد اعتباری بالغ بر300میلیون ریال  نام برد.
وی اظهارداشت: بمنظور تامین نوشت افزاروالبسه دانش آموزان ودانشجویان نیازمند نیز برنامه ریزی شده است که قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این اقلام که شامل کیف وکفش وهزینه خرید لباس ونوشت افزار که ارزش ریالی هر بسته مبلغ 2میلیون ریال برآورد شده است دربین 50دانش آموز محروم ونیازمند توزیع شود.
مدیرخیریه نسیم وصال از دیگر خدمات ارایه شده به نیازمندان را تامین هزینه های برق وآب مصرفی نیازمندان وتامین لوازم ضروری زندگی آنان برشمرد وگفت:درزمینه تامین وپرداخت هزینه های برق وگاز مصرفی تعدادی از خانوارهای نیازمند اقداماتی بعمل آمده است .درزمینه تامین وخرید لوازم ضروری زندگی خانوارهای نیازمند نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که شامل خرید وتوزیع تعداد3دستگاه یخچال،4دستگاه کولرآبی ،ماشین لباسشویی ،تختخواب واجاق گاز به ارزش ریالی 80میلیون ریال بوده است.
درراستای تامین جهیزیه نوعروسان نیز تاکنون کمک هزینه تامین جهیززیه 4نوعروس به ارزش ریالی 80میلیون ریال تامین ودراختیارآنان قرار داده شده است.
وی درپایان ابراز امیدواری کرد با همراهی ویاری مردم عزیز ونیکوکاربتوانند دامنه فعالیتهای این موسسه را به سایر نقاط محروم استان ایلام بکشانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار