واکنش سعید آذری به محرومیتش؛
مدیرعامل اصفهانی باشگاه فولاد خوزستان گفت: امیدوارم دموکراسی در جامعه فوتبال برقرار شود که با چند اظهار نظر کوچک از کوره در نرویم. نباید رفتارهایی انجام دهیم که واکنش منفی فوتبال‌دوستان و مردم را به‌همراه داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 30 October 2020

روز گذشته سعید آذری مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان طی حکمی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، به‌طور موقت از فعالیت فوتبالی محروم شد.


سایت رسمی فدراسیون فوتبال از طرف کمیته اخلاق، اعلام کرد که سعید آذری مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان به‌خاطر نقض قوانین و مقررات به استناد مواد ۲۳ و ۶۵ آیین‌نامه کمیته اخلاق به‌طور موقت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است و مدیرعامل فولاد ظرف یک هفته فرصت دارد لایحه دفاعیه خود را برای تغییر رأی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کند.


سعید آذری مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص محرومیتش اظهار کرد: کلیت رسیدگی به این حکم در اختیار کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است و باید درخواست رسیدگی به آن را به کمیته استیناف ارجاع بدهیم. ابتدا باید دفاعیاتمان را مطالعه کرده و بعد تصمیم‌گیری کنند. نقض قوانین و مقررات فوتبال به اعتبار فوتبال لطمه وارد کرده است.


او در ادامه درباره دفاع از این حکم گفت: روش دفاع کردن را به‌خوبی می‌دانیم، لایحه محکمی را تنظیم کرده‌ایم و از طریق راه‌های ویژه قانونی با تمام قوا از حقمان دفاع خواهیم کرد؛ چراکه آئین نامه‌ای که به استناد آن ما را محروم کردند دستمان را برای دفاع باز گذاشته است و مطمئنم این مشکل بر طرف خواهد شد.


آذری در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون او را خطری به‌عنوان جانشین در فدراسیون احساس کرده‌اند اظهار کرد: این سوال را باید از افراد داخل فدراسیون فوتبال بپرسید که اینگونه من را محروم کردند. نگران این مسائل نیستم چرا که پرونده‌ام در فوتبال مشخص است و فقط وظیفه خودم را انجام می‌دهم.


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان دموکراسی را نیاز فوتبال جامعه دانست و گفت: امیدوارم دموکراسی در جامعه فوتبال برقرار شود که با چند اظهار نظر کوچک از کوره در نرویم. نباید رفتارهایی انجام دهیم که واکنش منفی فوتبال‌دوستان و مردم را به‌همراه داشته باشد.


آذری در پایان خاطرنشان کرد: از جامعه هنری و ورزشی به خصوص هواداران فوتبال و مردم خوزستان که از شخص من حمایت کردند تشکر کرده و دستشان را می‌بوسم. این نشان می‌دهد که راه را درست رفته‌ایم؛ چراکه اگر کسی در دانشگاه مردم درس خوانده و امتحانش را قبول شده است حمایت مردم را همراه خود خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار