محمد حیدری در گفتگو با تابناک:
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به تشدید ویروس کرونا پلیس راه استان با کسانیکه اعمال محدودیت ترافیکی کرونا را نادیده بگیرند برخورد و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 02 November 2020

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طبق ابلاغ صورت گرفته ازسوی وزارت کشوراز ساعت ۱۲ امروز (۱۲ آبان) تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۶ آبان) محدودیت‌های تردد ترافیکی کرونا در ۲۵ استان کشور از جمله کرمانشاه اعمال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به استان دراین بازه زمانی ممنوع وخروج هرگونه خودرو با پلاک بومی از استان نیز در این مدت ممنوع  شده است و در صورت مشاهده برخورد قانونی می شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: همچنین برای داخل استان نیز خروج هرگونه خودرو با پلاک بومی از مرکز استان(شهرستان کرمانشاه) ممنوع بوده و ورود هرگونه خودرو با پلاک بومی استان به شهرستان کرمانشاه هم ممنوع اعلام شده است.
 به گفته این مسئول ،تمامی خودروهای امدادی، انتظامی، درمانی، خدماتی، خودروهای عمومی حمل کالا و مسافر با رعایت پروتکل های بهداشتی مستثنی بوده و تردد برای آنها آزاد است.

وی در پایان گفت : تمامی اکیپ های پلیس راه به همراه راهداری، انتظامی و هلال احمر درورودی و خروجی ها و تمامی محورهای مواصلاتی حاضر و مشغول به فعالیت هستند. امیدواریم مردم به هشدارهای اعلام شده توجه کرده تا سلامت خانواده خود را به خطر نیندازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار