فرماندار بناب گفت: پیرو مصوباتی که از ناحیه وزارت کشور اعلام شده اس، شهرستان بناب جزو 43 شهرستانی قرار گرفته که باید در آنها محدودیت های اجتماعی اعمال شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 02 November 2020

به گزارش تابناک تبریز، شهریار فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا بخصوص از اواسط مهرماه و اوایل آبان ماه را غیرقابل توصیف عنوان کرد و اظهار داشت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از شهروندان این ویروس بشدت در بناب شیوع پیدا کرده و جان تعدادی از همشهریان را گرفته است.

وی با اظهار نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان و فوت شدگان کرونایی در سطح شهرستان بناب افزود: متأسفانه در طی روزهای اخیر آمار فوتی‌ها در بناب به 3 برابر افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مدیریت کرونا شاهد افزایش مرگ و میر در شهرستان خواهیم بود؛ گفت: اگر ما کرونا را مدیریت نکنیم قطعاً این ویروس منحوس تمام ما را مدیریت خواهد کرد.

فتحی سپس با اشاره به خستگی کادر درمانی و پرستاران شهرستان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا درگیر هستند، ضمن دعوت از شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: بنده به شخصه از ادارات دولتی و نهادهای شهرستان بازدید خواهم کرد که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برخورد قاطع با مسئولان ادارات انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه بناب هم مشمول محدودیت‌های کرونایی شده است؛ افزود: مشاغل گروه‌های دو ، سه و چهار در شهرستان بناب حق فعالیت ندارند.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: اکیپ‌هایی بر نحوه اجرای محدودیت ها نظارت خواهند کرد که امیدواریم مردم هم همکاری لازم را بعمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :