معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان
نقشه امکانات مرزی ۹ استان همسایه با استان اصفهان تهیه شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 03 November 2020

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی راهداری زمستانی خواستار تهیه نقشه امکانات مرزی امداد جاده‌ای ۹ استان همسایه با استان اصفهان برای خدمت رسانی در عملیات راهداری زمستانه شد.
فرزاد دادخواه با اشاره به آمادگی برای تهیه نقشه امکانات مرزی برای انجام هرچه بهتر عملیات‌های امدادی و راهداری زمستانی گفت: این نقشه به سرعت و بهبود خدمت رسانی به صورت ویژه کمک می‌کند.
معاون راهداری استان اصفهان با توجه به نظارت تخصصی راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر استان‌های فارس، قم، سمنان، خراسان جنوبی، لرستان، یزد، مرکزی، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی ظرفیتها، امکانات دستگاه‌های امدادی مانند نزدیک‌ترین راهدارخانه ها، پایگاه‌های امداد و نجات و دپو شن و نمک برای خدمت رسانی در مواقع بحرانی و امدادرسانی الزامی است.
معاون راهداری استان اصفهان همچنین مدیریت جامع اطلاع رسانی در زمان بروز حوادث غیرمترقبه به ویژه در مرز‌ها را خواستار شد و گفت: تبادل سریع اطلاعات و امدادرسانی فارغ از نگاه‌های مرزی و جغرافیایی باید در اولویت قرار گیرد.
دادخواه همچنین با تاکید بر استفاده از بی سیم برای اطلاع رسانی افزود: اطلاع رسانی بین حوزه ای، برگزاری مانور‌های امدادی در مرز استان‌ها و ایجاد سایت امداد جاده‌ای به طور قطع چالش‌های امدادرسانی در مرز استان‌ها را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :