رئیس بنیاد مسکن کشور در بوشهر:
رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: برای ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی محرومان و نیازمندان ۱۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 08 September 2015
علیرضا تابش ظهر امروز در همایش توسعه روستایی استان بوشهر با بیان اینکه تفاهم‌نامه عمران روستایی با استانداری بوشهر منعقد شده است اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم‌نامه طرح‌های عمران روستایی در حوزه‌های گوناگون با مشارکت روستائیان و دهیاران اجرامی‌شود.

وی، با بیان اینکه تولید و اشتغال زمینه سکونت و اقامت روستائیان فراهم می‌کند تصریح کرد: دو مقوله تولید و اشتغال در روستاها زمینه ماندگاری روستائیان رافراهم می‌کند که در توسعه روستاها باید به این دو مقوله توجه جدی شود چراکه بدون تولید و اشتغال سکونت‌گاههای روستایی قابل تحمل نیستند.

رئیس بنیاد مسکن کشور با تاکید بر حفظ هویت روستایی گفت: در اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها باید سعی شود هویت روستایی صدمه نبیند و این هویت در حوزه‌های گوناگون حفظ شود.

تابش با تاکید بر ایجاد زمینه جاذبه‌های گردشگری روستایی افزود: باید در روستاها به جاذبه‌های گردشگری  آن توجه جدی شود تا دراین زمینه به طرح‌های روستاهای هدف گردشگری دست یابیم.

وی، با تاکید به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مذهبی روستاها بیان کرد: دهیاران با مشارکت روستائیان باید زیرساخت‌های مذهبی فرهنگی مانند مسجد و طرح‌های مختلف فرهنگی اجرا کنند.

رئیس بنیاد مسکن کشور مشارکت دادن مشاهیر روستاها درعمران و توسعه روستاها مهم دانست و بیان کرد: دهیاران سعی کنند با شناسایی افرادی که به مقام  و مسئولیتی دست یافتند به روستاها دعوت کنند تا در عمران و آبادانی روستاها مشارکت کند.

تابش با بیان اینکه طرح مقاوم و ایمن سازی واحدهای مسکونی افراد نیازمند اجرایی می‌شود گفت:  برای ایمن سازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی محرومان و نیازمندان 10 میلیارد ریال به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار