قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور:
دکتر علیرضا جزینی از ارسال کتاب های جدید این ستاد برای بخش اعتیاد پژوهی کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: مطالعات و پژوهش های صاحب نظران در خصوص علل اعتیاد و روش های پیشگیری و مبارزه می تواند راه گشای ما در ریشه کن کردن این معضل اجتماعی باشد.
کد خبر: ۹۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 08 September 2015

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ضمن بازدید از بخش اعتیادپژوهی کتابخانه مرکزی اردبیل، در خصوص تقویت و توسعه منابع این بخش قول مساعد داد.

به گزارش تابناک اردبیل، دکتر علیرضا جزینی در بازدید از کتابخانه مرکزی که با همراهی سروری، دبیر ستاد با مبارزه با مواد مخدر استان صورت گرفت، با بیان اینکه آگاهی، دشمن اعتیاد است گفت: مطالعه و کتابخوانی، افزایش آگاهی و دوری از رفتارهای پرخطر را به همراه دارد.

دکترجزینی، طرح مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مبنی بر اجرای کتابدرمانی در مراکز ترک اعتیاد را ستودنی ونوآورانه دانست و افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر آمادگی اجرای پایلوت این طرح در اردبیل را دارد.

وی، از ارسال کتاب های جدید این ستاد برای بخش اعتیاد پژوهی کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: مطالعات و پژوهش های صاحب نظران در خصوص علل اعتیاد و روش های پیشگیری و مبارزه می تواند راه گشای ما در ریشه کن کردن این معضل اجتماعی باشد.

این مسئول، ارسال فایل های دیجیتال و پایان نامه های مرتبط را نیز مورد تأکید قرار داده و خاطرنشان ساخت: کتابخانه های عمومی، یکی از مهمترین سنگرهای فرهنگی در مبارزه با اعتیاد هستند.

در این بازدید، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز با اعلام آمادگی کتابداران جهت اجرای کتاب درمانی در کمپ های ترک اعتیاد، کتاب و مطالعه را بهترین درمانگر روح و روان بشری ذکر کرد.

رباب عزیزخانی، حضور صاحب نظران حوزه اعتیاد پژوهی در کتابخانه مرکزی را یادآور شده و افزود: با غنی سازی کتب، پایان نامه ها و فایل های دیجیتال این بخش، می توان خدمات گسترده تری به اعتیادپژوهان ارائه داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار