در بازدید از کارخانه روغن خوراکی گچساران اعلام شد
معاون بازرگانی سازمان صمت گفت: الحمدالله به وفور و فراوانی کالا هست و ذخیره داریم و هیچ کمبود در بحث روغن نداریم.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 06 November 2020


مدیرکل تعزیرات استان گفت : روغن موجود است دستگاههای متولی نظارتها رو بیشتر کنند، احتکار کنندگان و اخلالگران اقتصادی به اشد مجازات محکوم می شوند
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد براتعلی صالحی اظهار داشت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر هماهنگی بین دستگاهی بنا بر این دستور همکاران ما به صورت جامع و کامل بیش از پیش با سازمان صمت، بسیج، بازار را رصد می کنند.
صالحی افزود: با توجه به اهمیت مصرف روغن در زندگی مردم و عدم رضایت جامعه به اتفاق مسئولین دستگاههای متولی و نظارتی از جمله معاونت بازرگانی سازمان صمت استان از کارخانه خوراکی گچساران بازدید به عمل امد.

وی تصریح کرد: بازار استان فاقد هر گونه کمبود روغن خواهد بود و کسانی که بخواهند این کالای اساسی و محصول استراتژیک را احتکار و یا صادر کنند برخورد قانونی و به اشد مجازات محکوم خواهند شد .
مدیرکل تعزیرات افزود: انتظار می رود دستگاههای متولی امر ، نظارت ها رو بیشتر کنند.

صالحی بیان کرد : از تمامی دستگاههای امنیتی، انتظامی، نظامی، و تمام دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شریف استان، هرجایی که اطلاع دارند واقعا احتکار صورت می گیرد و مایحتاج عمومی مردم را به تاراج می برند خدای ناکرده مورد سوء استفاده قرار می دهند حتما اطلاع دهند و مطمئن باشند در نزدیک ترین زمان با هماهنگی دادستان مرکز استان و کلیه شهرستانها برخورد می شود.
معاون بازرگانی سازمان صمت گفت: الحمدالله به وفور و فراوانی کالا هست و ذخیره داریم و هیچ کمبود در بحث روغن نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار