ابراهیم عزیزی پیش از ظهر سه شنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: نزدیک به سه ماه قبل با حضور وزیر بهداشت و درمان جلساتی در خصوص مشکلات بهداشتی استان فارس برگزار شد اما هنوز مشکلات استان فارس در حوزه بهداشت و درمان پابرجا است.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 10 November 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: ابراهیم عزیزی پیش از ظهر سه شنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: نزدیک به سه ماه قبل با حضور وزیر بهداشت و درمان جلساتی در خصوص مشکلات بهداشتی استان فارس برگزار شد اما هنوز مشکلات استان فارس در حوزه بهداشت و درمان پابرجا است.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی نسبت به اجرای مصوبات اهتمام ویژه ای داشته باشند تا بتوان به آینده امیدوار بود و نسبت به تصمیم گیری های مناسب اقدام کرد.

عزیزی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید نیاز است که تمامی دستگاه‌های اجرایی در صحنه حضور داشته باشند تا مشکلات تولید برطرف شود این در حالی است که برخی از مسائل و مشکلات درون استانی است و می‌توان در استان فارس نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام کرد در این راستا نیز بایستی تحریم‌های داخلی را دور بزنیم تا بتوانیم به جهش تولید دست یابیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: یکی از موضوعاتی که دولت بر آن تاکید ویژه‌ای داشته تفویض اختیارات به استان‌ها این در حالیست که این ادعای دولت هنوز عملیاتی نشده و متمرکز سازی در تهران از جمله موضوعات و مشکلاتی است که در کشور به وفور با آن مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از واحدهای تولیدی در سراسر استان تاکید کرد و معتقد بود که با حمایت از واحدهای تولیدی می‌توان زمینه روند تولید و جهش را در اقتصاد استان فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار