باشگاه‌های ورزشی در استان البرز از جمله بخش‌هایی هستند که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دیده‌اند، باشگاه‌هایی که به‌عنوان یکی از مکان‌های پرخطر معرفی شده اند و مدت‌ها است که درهای آنها بسته و به نوعی تعطیل هستند.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 14 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» این تعطیلی سبب شده تا تعداد زیادی از باشگاه داران که بیشتر آنها دارای مکان‌های استیجاری هستند، نه تنها قادر به پرداخت اجاره بهای خود نباشند بلکه تبعات دیگری از جمله بیکاری افرادی که در باشگاه‌های آنها تا پیش از این مشغول به فعالیت بودند نیز امروز دامان شان را فرا بگیرد. بیش از یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در استان البرز به‌عنوان مهد ورزش کشور تا قبل از کرونا فعال بوده‌اند. همه این باشگاه‌ها این روزها در تعطیلی به سر می‌برند. در مدت کوتاهی هم که این باشگاه‌ها اجازه فعالیت داشتند مردم از آنها استقبالی نمی‌کردند. دیده می‌شد که شاید در طول یک روز کمتر از انگشتان یک دست ورزشکار به این باشگاه‌ها مراجعه کرده که برای باشگاه دار نه تنها صرفه اقتصادی نداشته بلکه سبب وارد شدن هزینه‌های مازاد نیز شده است.
 حتی در روزهای ممنوعه‌ای که تعدادی از آنها به‌صورت زیر زمینی در حال فعالیت بودند و درهای مخفیانه برای ورود و خروج افراد باز گذاشته‌اند همین باشگاه‌ها نیز با استقبال خوبی مواجه نشده و این فعالیت‌های زیرزمینی جوابگو نبوده است.در این بین شاهد بودیم که تعدادی از این باشگاه داران که از پس هزینه هایشان بر نیامده عطای این کار را به لقای آن بخشیده و با واگذاری باشگاه‌های ورزشی، به قول خودشان یک نفس راحت کشیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار