شکست تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل پیکانف ماحصل اولین دیدار هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور بود.
کد خبر: ۹۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 10 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از مازندلیگ از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم نساجی در ورزشگاه شهدای شهر قدس و در مقابل دیدگان حدود 500 هوادار متعصب خود مقابل پیکان تهران با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد تا صدرنشینی این تیم تهرانی را تداوم ببخشد.
گل های این دیدار در دقیقه 30 بازی توسط جواد ضیغمی و دقیقه 85 توسط  عباس محمد رضایی (پنالتی) به ثمر رسید.
دقایق ابتدائی این دیدار با میدان داری تیم پیکان و حملاتی که از جناحین از سوی این تیم تدارک دیده شده بود همراه بود ولی رفته رفته نساجی چی ها هم حملاتی را روی دروازه پیکان پیاده کردند که نتیجه ای در بر نداشت تا اینکه در دقیقه 30 بازی با تعلل فریبرز گرامی شوتی روانه دروازه نساجی شد که عکس العمل خوب سعید ابراهیم پور را در پی داشت ولی جواد ضیغمی با ریباند به موقع خود اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

شاگردان پائولو آلوس که انتظار دریافت همچین گلی را نداشتند سعی در کشاندن بازی به زمین تیم پیکان داشتند ولی استحکام خط دفاعی تیم تهرانی و ضعف مهاجمان نساجی سبب شد تا این نیمه با همان یک گل خاتمه یابد.
در نیمه دوم شاهد بازی بهتری از تیم نساجی نسبت به پیکان بودیم و حملاتی از سوی بازیکنان این تیم تدارک دیده شد ولی باز هم این خط دفاعی مستحکم پیکان بود که به رهبری سیامک نعمتی و سیاوش یزدانی دروازه این تیم را بسته نگه داشت.
تلاش نساجی چی ها برای جبران گل خورده ره به جائی نبرد تا بالاخره این پیکانی ها باشند که در دقایق پایانی بازی روی یک ضدحمله به گل دوم خود دست یابند.
در دقیقه 85 بازی بازیکن پیکان پس از پشت سر گذاشتن مدافع نساجی در موقعیتی مناسب قرار گرفت و با پاس رو به عقب خود عباس محمد رضایی را در موقعیت گلزنی قرار داد و می رفت تا دروازه خالی را باز کند اما میثم تیموری با دست توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و کارت قرمز داور را به جان خرید تا دومین گل پیکان رقم نخورد ولی خود عباس محمد رضایی پشت ضربه چنالتی ایستاد و برخلاف جهت سعید ابراهیم پور گل دوم پیکان را به ثمر رساند.
گفتنی است، تیم نساجی با این شکست 5 امتیازی بازی ماند تا چشم به 9 بازی فردا بدوزد و ببیند چه رده ای از جدول را در اختیار خواهد گرفت و پیکان تهران نیز با 13 امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشید.
  ساعت 17 عصرامروز در ادامه هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل پارسه تهران صف آرائی خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار