استاندار زنجان:
استاندار زنجان گفت: ایران اسلامی به برکت جوانان نخبه و دانشگاهی قله های ترقی و اقتدار را یکی پس از دیگری فتح کرده است.
کد خبر: ۹۲۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 06 December 2020

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در پیامی به مناسبت ۱۶ آذر، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش تشکل های دانشجویی بیش از پیش نمود یافت و در این سال ها شاهد رشد و ترقی کشور به برکت نخبگان هستیم که البته در این راه برای عزت و آبروی ایران عزیز دانشجویان و اساتیدی همچون شهید نخبه، شهریار شهرمان مجید شهریاری و آخرین آن محسن فخری زاده ها را تقدیم نظام اسلامی کردیم.

وی تصریح کرد: روز دانشجو یادآور به خاک و خون غلتیدن سه دانشجوی ضد سلطه آمریکا، شهیدان قندچی، بزرگ نیا و شریعت رضوی است که با اعتراضشان به سفر معاون وقت رییس جمهوری آمریکا به ایران نشان دادند که دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و آگاه همواره نقش مهمی در روشنگری جامعه علیه استبداد و طاغوت دارند.

حقیقی یادآورشد: دانشجو یعنی تلاش، آینده ساز و متفکر در حال حرکت به سوی آرمان های بزرگ بشری که چشم و چراغ و امید ملت هستند تا به پشت گرمی آنان از پیچ و خم های ناجوانمردانه ای که بدخواهان بر سر راه پیشرفت و تعالی ایران اسلامی قرار داده اند گذر کنیم.
وی تاکید کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان حضور در جمع پر شور و صلابت دانشجویان عزیز فراهم نشد اما با مساعد شدند شرایط قطع به یقین در خدمت دانشجویان عزیز، شریف و فهیم استان خواهم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار