تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز یکشنبه مقابل شهر خودرو ۲ بر صفر شکست خورد.
کد خبر: ۹۲۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 06 December 2020

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد از هفته پنجم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میهمان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

ذوب آهن در حالی به دیدار تیم شهرخودرو مشهد رفت که بیش از ۲۰ بازیکن و کادر فنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند و دست رحمان رضایی روی نیمکت ذخیره‌ها بسته بود.

با این حال سبزپوشان اصفهان در ابتدای نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتند و چند موقعیت گلزنی داشتند که با بی دقتی بازیکنانش از دست رفت و در ادامه تیم شهر خودرو در دقیقه ۱۴ این بازی در یک ضد حمله صاحب ضربه پنالتی شد و امین قاسمی نژاد آن را تبدیل به گل کرد.

در ادامه بازی بازیکنان ذوب‌آهن برای جبران گل خورده تلاش کردند ولی ناموفق بودند تا اینکه در دقیقه ۴۷ باز هم امین قاسمی نژاد دروازه شهاب گردان را برای دومین بار باز کرد.

رحمان رضایی که به دلیل مشکلات بازیکنان کرونایی در تعویض‌ها دستش بسته بود کار چندانی نتوانست انجام دهد و در مقابل تیم حریف سعی کرد سه تعویض خود را انجام دهد و با کنترل بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شود و خود را به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه کند.

در تیم ذوب آهن شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، رضا حبیب‌زاده، سیدمحمد قریشی، محمدعلی کاظمی تعویض دقیقه ۸۲ با محمد سلطانی مهر، دانیال مؤمنی، علی نبی‌زاده، علیرضا منظمی با هدایت رحمان رضایی بازی کردند.

ترکیب تیم فوتبال شهر خودرو شامل میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، محمد عرفان معصومی، اکبر صادق بدیع تعویض دقیقه ۴۶ با امیرحسین کریمی، امین قاسمی‌نژاد تعویض دقیقه ۶۴ با رحمان جعفری، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده تعویض دقیقه ۶۰ با روح الله سیف اللهی، حسن جعفری، محمد علی فرامرزی تعویض دقیقه ۶۰ با فرشاد فرجی) و صادق صادقی با سرمربیگری مهدی رحمتی بازی کردند.

این دیدار را پیام حیدری با کمک‌های بهمن عبدالهی و صالح عرب آبادی قضاوت کردند، داور چهارم برعهده علیرضا حیدرپناه، و ناظر بازی سعید بطحائی بود.

پیش از این بازی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: ۲۱ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه به کووید ۱۹ مبتلا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار