طرح همکاری مجموعه گردشگری ناژوان با اتحادیه هتل‌داران اصفهان در دوره پسا کرونا اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ 07 December 2020

مدیر طرح ساماندهی ناژوان در کارگروه مشترکی با رئیس اتحادیه هتل‌داران اصفهان به بررسی زمینه‌های همکاری دو جانبه با هدف افزایش میزان ورود و رضایت گردشگران پرداخت و گفت: استفاده از ظرفیت تبلیغی هتل‌های شهر اصفهان برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرداری اصفهان و ارائه بسته‌های گردشگری ویژه همراه با تخفیف‌های مشخص ویژه تور‌های گردشگری در شهر از راهکاری اجرایی و پیشنهادی دوجانبه بود.
سید رسول هاشمیان افزود: امکان راه‌اندازی خط اتوبوس ویژه گردشگری با هدف تسهیل رفت و آمد گردشگران در شهر نیز موضوع دیگر این جلسه بود.
وی با اشاره به وجود حدود ۸۵ هتل و مهمانسرا گفت: طرح پیشنهادی معرفی مراکز گردشگری شهر اصفهان به زبان‌های عربی و انگلیسی در سالن‌های عمومی هتل‌های شهر نیز در این جلسه مطرح و تصویب شد.
هاشمیان افزود: ظرفیت گردشگری ناژوان نشان داده که این منطقه نمونه که هم اکنون قطب گردشگری شهر اصفهان است، می‌تواند به قطب گردشگری مرکز کشور تبدیل شود.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: هم اکنون طرح جامع تدوین و تولید محصولات فرهنگی و هنری ویژه ناژوان در دست اجرا است که سعی شده در زمینه‌های مختلف به روندصعودی افزایش مخاطبان ناژوان کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار