رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: فردی که با جعل عنوان و ارائه کارت نظام پزشکی قلابی اقدام به ویزیت غیرمجاز بیماران می کرد در این استان دستگیر شد.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 09 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت که در پی دریافت گزارشی مبنی براینکه شخصی با جعل عنوان و ارائه کارت و گواهی نظام پزشکی یکی از پزشکان معروف تهران ، خود را به عنوان متخصص پوست معرفی و در چندین مطب اقدام به ویزیت بیماران می کرده است موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با جعل و کلاهبردای پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کاراگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که متهم با جعل مدارک هویتی و پزشکی در چند بیمارستان و مطب اقدام به ویزیت بیماران پوستی می کند.

نادربیگی گفت: بلافاصله مخفیگاه متهم درمنطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده در یک فرصت مناسب حین ویزیت بیمار دستگیر و از وی یک مهرجعلی پزشکی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم نیز دارای سابقه جعل عنوان دندانپزشک بوده و مدت کوتاهی است که خود را به عنوان پزشک بیماری های پوستی معرفی و در چندین مطب اقدام به طبابت می کرده که با پیگیری ویژه پلیس دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی البرز بیان داشت : تاکنون ۳۰۰ نفر توسط این پزشک قلابی ویزیت شدند که ۲۰ شاکی شناسایی شده است .

وی یادآورشد که در تحقیقات تکمیلی پلیس از محل کار این پزشک قلابی چهار دستگاه لیزر و تجهیزات پزشکی سرقتی به ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف شده است.

وی گفت: طبق برآورد اولیه این متهم تاکنون بیش از چهارمیلیارد ریال کلاهبرداری انجام داده اما تحقیقات و شناسایی شاکیان هنوز ادامه دارد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار