مسئول اداره آموزش کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران:
مسئول اداره آموزش کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزشی بدو خدمت مدیران واحدهای حوزوی خواهران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 10 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، سکینه منظری گفت: این دوره به مدت سه روز در شهر قم برگزار شد و 44 نفر از مدیران نوورود در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه این دوره هر سال ویژه مدیران نوورود واحدهای حوزوی خواهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: کسانی که در این دوره شرکت می‌کنند، افرادی هستند که به تازگی به منظور تصدی شغل مدیریت واحدهای حوزوی انتخاب شده‌اند و به دلیل اینکه مدرسه علمیه جدیدالتاسیس بوده است، مدیران قبلی به مکان دیگری منتقل شده‌اند و یا به هر دلیل دیگر در آن پست نیستند، اجرا می‌شود.

مسئول اداره آموزش کارکنان حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه این دسته از مدیران در آزمون و مصاحبه پذیرفته شده‌اند، ادامه داد: به دلیل اینکه مدیران جدید باید با ساختار و دستورالعمل‌های حوزه‌های علمیه خواهران آشنا شوند، معاونان و مسئولان مراکز وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در دوره حضور می‌یابند و دستورالعمل‌ها، آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های مربوط به حوزه کاری خود را تشریح می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم آموزش مباحث مدیریتی به مدیران نوورود افزود: در دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت مدیران واحدهای حوزوی، مبحث مدیریت ارتباطات از سوی حجت‌الاسلام ابراهیمیان و مبحث مدیریت عمومی از سوی حجت‌الاسلام مدرس‌زاده تدریس شد.

منظری با بیان اینکه از مدیران شرکت‌کننده در این دوره آزمونی شامل مباحث ارائه شده در مورد ساختار و دستورالعمل‌های حوزه‌های علمیه خواهران و مباحث مدیریتی به عمل خواهد آمد، گفت: ارزش‌یابی مستمر مدیران نیز طی یکسال فعالیت مدیریتی آنان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از یکسال آزمون نهایی از مدیران به عمل خواهد آمد و در صورت قبولی در این آزمون حکم سرپرستی آنان به مدیریت ارتقاء خواهد یافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار