رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: دستگاه سی تی اسکن این مرکز که به علت نقص فنی از کار افتاده بود، مجدد راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۲۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 12 December 2020

محمدعلی دریانورد روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان به دلیل فشار زیاد یکی از قطعات آن دچار نقص فنی شد و از کار افتاد که بلافاصله رایزنی و پیگیری‌های مستمری برای خرید قطعه و تامین یک دستگاه جدید دیگر از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر صورت گرفت.

وی اظهارکرد: با تلاش و پیگیری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،بیمارستان حضرت امیر المومنین (ع) و شبکه بهداشت و درمان گناوه در سریع‌ترین زمان ممکن  قطعه‌های خراب شده دستگاه سی تی اسکن خریداری و  روز گذشته  نصب و راه‌اندازی شد.

وی گفت: هم اکنون خدمات سی تی اسکن در بیمارستان امیرالمومنین گناوه  انجام می‌شود و نیازی به مراجعه بیماران به دیگر شهرها نیست.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه  ضمن تشکر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در رفع مشکلات و تامین نیازهای بیمارستان گناوه، افزود:  قرار است یک دستگاه سی تی اسکن جدید به این شهرستان اختصاص یابد.

از کار افتادن تنها دستگاه سی تی اسکن بیمارستان گناوه  باعث شده بود  تا  بیماران تنفسی و کرونایی برای انجام آزمایش در تنگنا قرار بگیرند و  به ناچار به دیگر شهرهای استان بوشهر  مراجعه کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار