ارجمند گفت: تلفات بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۱۵۶ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۲۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 13 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند» از شناسایی ۲۱ بیمار کرونایی جدید در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ با نگاهی به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا روز گذشته ۲۲ آذر ماه مشاهده می شود که تعداد كل موارد مثبت به ۱۱ هزار و ۴۰۱ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به فعالیت سه مرکز نمونه گیری بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم و یک مورد در خفر، عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون تعداد كل نمونه های گرفته شده در شهرستان جهرم بیش از ۲۲ هزار و ۷۲۵ مورد بوده است.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم تا روز شنبه ۲۲ آذر گفت: تا روز گذشته تعداد کل بیماران در جهرم ۹ هزار و ۱۰۵ نفر و مبتلایان خفر نیز به هزار و چهار نفر رسیدند.

 

ارجمند آمار بیماران به تفکیک توابع و حومه شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: تا کنون تعداد ۴۶۰ بیمار در بخش «کردیان» و ۲۲۸ بیمار در بخش «سیمکان» شهرستان جهرم شناسایی شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه شمار بسیاری از مبتلایان کرونا در جهرم به بهبودی رسیده اند، گفت: تعداد كل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده تا امروز ۱۰ هزار و ۳۵۸ نفر گزارش شده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد هزار و ۴۳ بیمار اکنون در قرنطینه خانگی، طول درمان خود را سپری می کنند، اظهار کرد: همچنین تعداد ۹بیمار در روز گذشته از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: روز گذشته نیز تعداد ۹ بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

ارجمند تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه جهرم را ۷۱ نفر دانست و گفت: از این تعداد، ۵۸ بیمار در بخش های عمومی و ۱۳ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی گفت: از همشهريان می خواهیم چنانچه دچار هر نوع علائم سرماخوردگی مانند گلو درد، ضعف و بی حالی، بدن درد، تب و سرفه شدند، بر اساس مثبت شدن ۹۰ درصد از نمونه ها فرض را بر بيماری كرونا گذاشته و به مدت ۱۴ روز از خانه خارج نشوند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد که متاسفانه روز گذشته یک بیمار خانم از شهرستان خفر و یک آقا از جهرم به جمع جان باختگان افزوده شده و مجموع تلفات ناشی از کرونا را از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به ۱۵۶ نفر رسانده است.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار