معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی معلمان و دانش آموزان استان به دبیرخانه شورای تحقیقات و پژوهش این اداره کل پنجم دی ماه ۱۳۹۹ است.
کد خبر: ۹۲۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 15 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : هفته پژوهش امسال از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه بوده و شعار آن نیز «پژوهش و نوآوری در خدمت جهش تولید» است.  
وی افزود: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر کهگیلویه و بویراحمد در هر ۲ بخش معلمان و دانش آموزان همزمان با سراسر کشور فردا سه شنبه در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.  
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجلیل از پژوهشگران و برگزیدگان علمی و تحقیقی این استان در هر ۲ بخش معلمان و دانش آموزان کمک بسزایی به معرفی هر چه بیشتر دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرده و زمینه گسترش روزافزون فرهنگ پژوهش را فراهم می کند.  یاری عنوان کرد: برنامه های هفته پژوهش امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شعار سال برگزار شد.  
وی ابراز داشت: شورای تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منظور توسعه فرهنگ پژوهش بین قشرهای مختلف مردم این استان به ویژه معلمان و دانش آموزان اولویت های پژوهشی سال ۱۳۹۹ را اطلاع رسانی کرده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار