وضعیت سایت‌های اجرایی اپراتور ایرانسل در استان سیستان و بلوچستان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 16 December 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سیده ثریا سیدزاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هدف از این نشست را درخواست اپراتور ایرانسل برای تسریع در روند اجرایی پروژه های این شرکت که از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان فعالیت می نمایند مطرح کرد.

وی گفت: تعداد 16 سایت از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات توسط شرکت ایرانسل در مناطق روستایی در مرحله ی عملیات عمرانی است و تعداد 2 سایت نیز اجرا و راه اندازی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تصریح کرد: بررسی فرایندهای صدور مجوز از طریق دستگاه‌های مرتبط و مجموعه اقداماتی که می تواند بخش خصوصی را برای اجرای پروژه هایی که با اولویت ارایه ی خدمات به مردم استان انجام می شود ترغیب نماید باید مورد توجه مدیران کل دستگاه های استان قرار گیرد.

سیدزاده؛ سرعت در روند اجرای صدور مجوز فعالیت، خصوصاً در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه‌ی سایر بخش های استان و کمک به فراهم نمودن زمینه ی ارتقای شاخص های IDI را مورد تاکید قرار داد.

بلوچزهی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ضمن تشریح وضعیت موجود سایت های ایرانسل و اهمیت پیشبرد برنامه های این اپراتور برای توسعه ی بخش ارتباطات اعلام نمود تعداد 77 سایت ایرانسل در توسعه ی ارتباطات شهری و جاده ای سطح استان بر اساس تکالیف تعیین شده در پروانه ی فعالیت اپراتور در سطح استان در حال اجراست که ازین تعداد 26 سایت راه اندازی شده است.

رضایی معاون پروژه ی ایرانسل کشور ضمن ارایه ی برنامه های توسعه ی اپراتور ایرانسل در استان و تاثیر آن بر ارتقای شاخص های ارتباطات و بهره‌مندی از فناوری، مسایل و مشکلات این اپراتور را مطرح و درخواست تسریع در اجرای پرژوها را از سازمان های همکار بیان نمود.

در این جلسه که مدیرکل منابع طبیعی استان و مدیر عامل شرکت توزیع برق هم حضور داشتند؛ مباحث، مورد بررسی و پیشنهادات اجرایی برای تسریع و تسهیل در انجام کار ارایه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار