بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: خدا را شکر در شرایط خوبی هستیم، تمرینات را به خوبی پشت‌سر گذاشته‌ایم و کل تیم به آمادگی نسبی رسیده، امیدوارم تا روز برگزاری بازی با ذوب‌‌آهن این آمادگی را حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 17 December 2020

به گزارش تابناک قم، امیرحسین آذری اظهار کرد: خدا را شکر من هم آماده هستم و بعد از دو بازی که در مقابل نیروی زمینی و آینده‌سازان انجام دادیم و با نظر کادر فنی در ترکیب بودم، انگیزه زیادی دارم که در بازی‌های آتی هم به میدان بروم.

وی ادامه داد: البته تعطیلی اخیر و فاصله‌ای که بین بازی‌ها ایجاد شد شرایط را برای تیم سخت کرد ولی بچه‌ها با تدابیر کادر فنی در آمادگی هستند، من هم کاملا آماده‌ام و دوست دارم برای تیم مفید باشم، بسکتبال یک ورزش گروهی است و برای رسیدن به موفقیت باید یک مجموعه موفق باشیم که خوشبختانه در شیمیدر اینگونه است.

آذری از بازیکنان با سابقه شیمیدر و انگیزه‌ای که آنها به جوان‌ترها می‌دهند به نیکی یاد کرد و گفت: خدا را شکر آنها با تجربه‌ بالای خود به جوانان تیم خیلی کمک می‌کنند تا با آنچه که کادر فنی انتظار دارد هماهنگ شویم و هدف‌‌شان این است که ما بیشتر و بیشتر یاد بگیریم و پیشرفت کنیم که از این بابت از آنها قدردانی می‌کنم.

 

بازیکنان زیادی از شیمیدر معرفی و در بسکتبال ایران مطرح شده‌اند

بازیکن 22 ساله و آینده‌دار تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه فعالیت حرفه‌ای در این رشته را از سنین پایه در شیمیدر آغاز کرده، عنوان کرد: باید از مجموعه شیمیدر به ویژه آقای هنریک درغوکاسیان تشکر ویژه کنم زیرا شیمیدر بود که زمینه‌ساز حضور من در بسکتبال شد، ضمنا بازیکنان زیادی از این تیم معرفی و در بسکتبال ایران مطرح شده‌اند، امیدوارم بهترین نتیجه را در این فصل بگیریم و این حمایت‌ها را جبران کنیم.

وی که در تیم ملی جوانان ایران درخشیده و علاوه بر شیمیدر سابقه بازی برای تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان را نیز دارد، به اهداف آینده خود نیز اشاره و بیان کرد: بعد از بازی برای تیم ملی جوانان مانند سایر بسکتبالیست‌ها هدفم این است که برای تیم ملی بزرگسالان بازی کنم و هدف بلند مدتم این است که لژیونر شوم، اما در هدف کوتاه مدت امیدوارم با تیم شیمیدر قهرمان لیگ برتر بسکتبال شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار