اکبر رسولی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره بازرسی سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: نظارت و کنترل بر قیمت ها بازار شب یلدا از ۲۵ آذر ماه آغاز و تا ۲ دی ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 20 December 2020

اکبر رسولی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بازرسان اداره صمت به جهت کنترل بازار شب یلدا از تاریخ ۲۵ آذر ماه با ۱۵ اکیپ صبح و بعدازظهر شروع به رصد بازار کرده اند.

وی افزود: این بازرسی ها تا تاریخ ۲ دی ماه به صورت مستمر ادامه دارد و بر قیمت اقلام موجود در بازار به خصوص آجیل، شیرینی و میوه مورد نیاز شب یلدا نظارت دقیق صورت می گیرد.

رئیس اداره بازرسی صمت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در صورت نیاز به بازرسی گسترده تر از بسیج اصناف هم کمک میگیریم تا اکیپ ها به ۲۰ عدد افزایش یابد. اما تا این لحظه به علت کم رونق بودن بازار شب یلدا نسبت به سال ها گذشته نیازی به این امر نبوده است.

رسولی تاکید کرد: از روزگذشته تا کنون یعنی (٢٩ و ٣٠ آذر ماه) تعطیلی صنوف را جهت جلوگیری از ازدحام در بازار برای کنترل بیماری کرونا از ساعت ۱۸ قرار دادیم، قیمت ها میوه و شیرینی و سایر اقلام مورد نیاز بازار شب یلدا توسط اتحادیه ها به صنوف اعلام شده که باید با نصب نرخ نامه، قیمت ها در معرض دید مشتری قرار گیرد و از هرگونه تخلف و گران فروشی جلوگیری به عمل آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار