رییس پلیس راه البرز اعلام کرد که در اجرای طرح محدودیت های کرونایی حدود ۲۰ هزار خودرو غیر بومی از ابتدای آذرماه سال جاری تاکنون در راه های استان بازگشت داده شدند.
کد خبر: ۹۲۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 22 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ رضا گودرزی گفت:  ماموران پلیس راه و انتظامی از یکم آذرماه سال جاری  در ۲۴ نقطه از محورهای ورودی و خروجی استان البرز برای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی مستقر شده و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان البرز جلوگیری می کنند.

وی اضافه کرد که در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت کرونایی،۶ هزارو ۸۴۳ راننده متخلف در راه های این استان بین ۵۱۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان جریمه شدند.

رییس پلیس راه البرز افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت خودروهای غیربومی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از اول آذر ماه جاری  با تصویب ستاد ملی کرونا اجرایی شده و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسیرهای اصلی ورودی و خروجی البرز در اجرای این طرح تحت نظارت پلیس قرار دارد و اجازه ورود هیچ خودرو غیربومی به شهرها و روستاهای این استان داده نمی‌شود.

گودرزی افزود: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و نشانی بیمه نامه خودرو است.

رییس پلیس راه البرز یادآور شد که در اجرای این طرح تلاش شد تا با حذف ترددهای غیر ضروری از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.

گودرزی گفت: طبق توافقات و دستورات ستاد  ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم  موثر بوده است.

استان البرز در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار