تشنه دل خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه بابیان اینکه ۵۱۱ واحد تولیدی استان به بانک‌های عامل معرفی شدند، گفت: پرونده ۲۰۱ واحد در بانک‌ها در دست بررسی قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 22 December 2020

مرکز شبانه روزی با هدف حل و فصل مشکلات واحد‌های تولیدی در استان سمنان راه  اندازی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری ۵۱۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شد، اظهار داشت: پرونده ۲۰۱ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

وی با تأکید بر اینکه سهم بخش کشاورزی ۲۴۹ واحد به ارزش ۴۴۸ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: در این مدت مشکلات یک هزار و ۱۶۵ واحد تولیدی در جلسات کارگروه مطرح و بررسی‌شده است.

علی تشنه دل با اشاره به اینکه تاکنون ۶۱ واحد صنعتی در استان هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند، افزود: از ابتدای سال مالی رونق تولید درمجموع هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۱۰ واحد تولیدی استان پرداخت‌شده است.

تشنه دل با بیان اینکه در این مدت دو هزار و ۵۰۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است، اضافه کرد: از این تعداد ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است و در این جلسه نیز مشکلات بانکی و زیربنایی هفت واحد تولیدی بررسی شد.

وی یادآور شد: در این نشست با پرداخت یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۱ واحد تولیدی موافقت و پرونده این متقاضیان به بانک‌های عامل استان معرفی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار