دبیر منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان گفت: با حمایت نهادهای کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امور مالیاتی و اتاق بازرگانی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری این استان سرعت می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 25 December 2020

کوروش خسروی گفت: این منطقه فعالیت خود را  از اول آبان سال گذشته آغاز کرد و ۱۴ ماه از فعالیت آن می‌گذرد.
وی ادامه داد: این منطقه بر ۶ فناوری خاص شامل گلخانه‌های خودپایدار، تولید ایمپلنت، بازی درمانی، تولید آب شیرین بدون پساب، فناوریهای مدیرییت پسماند و دورپزشکی متمرکز شده است.
دبیر منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان اظهار کرد: موضوع جلسه امروز ارتقای خدمات به شرکت‌های فناور و پیشران مستقر در منطقه ویژه علم و فناوری در راستای نیل به سرآمد شدن در بین استان‌های کشور بود.
وی ادامه داد: در زمان حاضر تعدادی شرکت پیشران شناسایی شده‌اند که توانمندی‌های بسیار خوبی دارند و به هر میزان که به این شرکت‌ها کمک شود از سویی موجب رشد بخش خصوصی و از سوی دیگر موجب رشد و توسعه فناوری‌های مدنظر منطقه ویژه علم و فناوری خواهد بود.
خسروی اضافه کرد: در همین راستا به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به این شرکت‌ها، نمایندگان سازمان امور مالیاتی، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اتاق بازرگانی در جلسه امروز حاضر شدند و توافق‌های بسیار خوبی در این زمینه حاصل شد.
وی اضافه کرد: بر مبنای صورت جلسه‌هایی که امروز به امضا رسید حمایت از شرکت‌های پیشران فناوری شناسایی شده توسط منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان در زمینه‌های از جمله ارایه خدمات مشاوره‌ای، تامین نیروی داوطلب و کارآموز، کمک به صادرات و امثال آن در دستور کار این سه سازمان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :